BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, June 8, 2012

DAH TAK MCM DULU

HAI...
Lama aku x update blog..aku bz loo..
ok entry tajuk aku kali neyh mcm sedih kan
hmm..


aku x dak benda nak cakap cuma aku nak cakap
dekat sini semua sudah berubah..berubah
untuk pengetahuan dia..


aku nie lah orangnye yang selalu tgok dekat wall
dia ..adakah dia update status
#sb aku nak taw semua perasaan tentang dia..


aku nie lah orangnye yang selalu tgok pic diadekat fb dia
#sb bg aku aku x pernah pin cuma tgok muka dia


aku nie lah orangnye yang x pernah reti nak LIKE 
segala status dia
#sb bg aku aku sentiasa menyokong dia dari belakang


aku nie lah orang nye yang selalu sahaja suka marah
#sb aku x mahu dia tgok aku menangis 


aku nielah orangnye yang selalu buat dia gelak 
#bg aku aku nak dia bersama dengan aku dengan keadaan
gembira tanpa ada rasa susah hati


aku nielah orangnye yang sentiasa kuat merajuk dengan dia
#sb bg aku aku suka tgok dia pujuk aku aku sukaa...


#tapi semua sudah berubah semua x mcm dulu
  perasaan aku terhadap dia dah mula hilang 
  aku dah x nampak dia menyanyangi aku
  aku rasa sedih sb dia sudah mula tengking aku
  hmm..perasaaan aku terhadap dia hanya lah satu angan-angan saja


#cinta aku terhadap dia makin lama makin hilang..
  mungkin dia ingat aku nei PATUNG yang tidak ada perasaann..


###masa aku update entry nie aku dah x kan ambik kesah tentang dia
      aku akan belajaq menghentikan segala perbuatan aku..

CINTA BERHENTI DI TENGAH ..DAN BERAKHIR






0 comments: