BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 10, 2012

MULA BORINGGG

Haii...
saya EKIN NICE...
hm entry aku kali nie tajuk borink..
hmm memang laaa sesuai sangat
sb aku dah mula naik borink la polak duk
umah aku nie..derekk jerrr aku nieee

hmm..tambah polak.aku neyh dah lama
dah x msg azim..dia pon sibuk..
hmm aku pon sekarang nie dah mula
terasa dengan sikap dia semenjak dia keja
tapi x palah..aku x maw nak beban kan dia
atau menjadi penggangu dia..

#dan keputusan aku ambik ialah untuk
STOP DISTURB HIMM..

sepanjang aku duduk dekat umah nie aku
selalu ja buat..
*bangun lambat
*makan banyak
*tgok tb
*layan game
*dan yang penting KEMAS RUMAH

hahakkk..ok perrr..RAJIN KAN aku..

aku nie bukan apa selalu ja pikiq dia
tapi aku kadang2 pikiq rasa keadaan dia memg akn
jadi mcm tue sb dia duk jauh n ada dekat rumah dia
tapi aku berani GERENTIII laaa
masuk poli atau sinonim nye sampai kedah baruuu..
nak try cari aku..

hmm nak buat mcm mana laki mmg mcm tue
aku makin lama makin malas nak cinta rasa mcm single
ok gak..x payah nak pikiq apa2 just enjoy yourself
aku pikiq gak..kadang2 bila kita terlalu mengambil tahu
atau mengambil berat tentang dia kita neyh rasa mcm
orang yang dia x mahu dihargai..

dulu kan...(aku rasa mcm dah biasa)
tapi sekarang(aku mula rindu polak)

sb dulu;
*dia orng pertama aku tgok hp aku ada nama dia
CALL aku maknanye dia org pertama gerak aku
dan orang pertama aku dengar suara dia

*dulu dia kalau sehari aku x angkat fon atau x reply msg dia
dia akn cuba call aku kalau boleyh 100 kali msscall
sb dia marah dia nak taw seharian tentang apa yang aku
buat


*dulu dia x pernah nak tengkin aku atau marah
dia romantik sangat sb tue la aku suka dia..

*dulu dia akan akan pujuk aku kalau aku yang merajuk sb dia
paling takut aku merajuk

SEKARANG
#dia dah x call aku pagi..kalau call pon jarang sangat..:(
#sekarang dia x kesah dah tentang aku..dia dah x call pon
hanya ada misscall 3 kali jer yang maksimum pon 5 kali
#dah mula tengkin aku dah malas nak pujuk aku:(
#sekarang aku yang mula TUNNGU dia..

ARGHHHHHHHH......

x pelah..nak buat mcm mana aku nie x pernah nak paham orgg
sekarang tutup fon ..x guna lagi menunggu org yang mahu kita
ditunggukann..

0 comments: