BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 12, 2012

kenapa

KENAPA DENGAN DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAA
kenapa dia buat aku mcm nie dia dah x mcm dulu
kenapa dia sanggup buat aku mcm nie
kenapa dia mcm tue

aku tunggu hari2..aku pagy2 x msg ngan dia
dia sbuk kalau time balik keja..dia dah letih
pas tue tidor..aku nie apa tunggul batu kaaa
aku dulu keja pon ingat gak dekat dia
kenapa dia buat aku sampai mcm nie dekat akuu
kenapa dia x sedap apa kesalahan dia
kenapa dia x maw pikiq pasai aku
kenapa dia x risau kalau aku merajuk
kenapa dia baut x endah ngan aku
kenapa dia x perasaaann aku rindddduuu diaa
kenapa dia sanggup buat aku mcm nie


Dalam diri aku nie banyak sangat persoalan
KENAPA
mungkin aku x dapat nak ubah seseorng dari melakukan
sesuatu..aku kena berubah ..aku x boleyh terlalu bergantung dekat dia
dia dah x perlukan aku..dia dah x anggap aku sebagai kekasih dia
EKIN tolonglah sedar yang hang sekarang dah x diperlukan lagi
hang sekarang kena sedaqqq semua tuee

mungkin salah aku jugak sb aku terlalu mudah memberi segala
kepercayaan aku dekat dia..KENAPA dengan hang nie EKIN
JANGAN JADI BODOHH..dia dah X PERLUKAN HANG

Azimm
mungkin beby x dapt jadi yang terbaik
mungkin beby selalu menyusahkan huby
mungkin beby banyak sangat perangai
mungkin beby banyak marah
mungkin beby banyak memberi tekanan
mungkin beby banyak sangat terlalu mencinta huby
mungkin beby x boleyh jadi seorang yang setia pada hubungan kita
#bbeby xminx apa pon beby just minta ambik tahu tentang beby
  paham beby..selalu call beby..bagi segala keadaan tentang huby dekat beby
beby teringin nak tahu semua tue..SALAH KAAA..

untuk pengetahuaan huby..
#beby selalu tiap2 tgok fb huby ..tgok msg kita dulu.dlm hp msg yang huby antaq beby
baca ulang sampai berkali2..beby rinduuu sangat..beby selalu tgok ganbar huby dekat fb \
sampai satu malam beby tertidoq depan laptop tgok fb huby..beby tguuu huby call beby
tapi huby x call pon..beby x minx duit hby ka x minta semua tue beby minx huby luangkan masa
huby dengan beby..beby teringin nak gelak  marah huby mcm dekat poli dulu..x pelah huby
beby minx maaf sb selalu buat huby sakit hati..beby sayang huby..cuma beby KECEWA
dengan huby...
wsalam

0 comments: